Продовжуємо інформаційну кампанію, мета якої – захистити молодь від впливу агресивного маркетингу тютюнових виробів для нагрівання (ТВЕНів). Сьогодні зосередимось на пастці – онлайн-реклама стіків.

Попри офіційну заборону реклами тютюну, тютюнова індустрія систематично порушує її та продовжує просувати тютюнові стіки та пристрої для нагрівання онлайн.
Рекламні банери на сайтах, чат-боти, партнерства з блогерами — усе це створює довіру до брендів та нормалізує шкідливі тютюнові вироби


Під час війни тютюнові компанії не зупиняються — навпаки, вони адаптують свою рекламу під український контекст: додають символіку, говорять про підтримку Сил оборони України та волонтерство. Але за цими меседжами — не турбота, а холодний розрахунок

Ще у 2009 році було доведено*: індустрія використовує війни як PR-інструмент, щоб нормалізувати куріння в очах суспільства.

75%** молоді бачили рекламу тютюнових стіків за останній місяць. 59% — саме в інтернеті. І це працює: легка форма подачі та псевдоосвітні меседжі приваблюють і знецінюють загрози.

70% українців підтримують повну заборону реклами брендів ТВЕНів. І це важливо: лише повна заборона таких рекламних форматів зменшить привабливість пристроїв для молоді.

Законопроєкт №12091 передбачає саме такі обмеження — чітку заборону реклами тютюнових брендів, зокрема і в цифровому середовищі. Це — крок до чесного простору без маніпуляцій.

Захисти молодь від пасток тютюну та нікотину. Підтримай законопроєкт №12091!